sarman

دل نوشته های سارا

sarman

دل نوشته های سارا

دلواپسی

  

 

 

بگذار یاد عاشقانه ترین دلواپسی هایم خط نخورده باقی بمانند، تا همیشه

گفته بودم اگر نگاهم نکنی تمام شعر هایم یخ می زنند و اسیر طعنه ی ثانیه ها می شوم

حالا نمی دانم تکلیف خیس خیال و خاطره هایم بی تو چه می شود ؟

فقط خدا کند آرزوهایم در بیابان تنهایی ، با طوفان غرور تو کمرنگ نشود ، آن وقت من می مانم

و زندگی زیبایی که به دنیای چشمان تو باختم

بغض گلایه های پر دردم را در هجوم تنهایی ، در باغ بی مهری ات ، غریبانه می شکنم

می خواهم گریه های بی صدایم را فریاد کنم؛ شایدً مرا به خاطر بیاوری

 

 

 

 

....
نظرات 2 + ارسال نظر
اجادسا یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:47 ب.ظ http://ajadesa.blogsky.com

سلام عزیزم دیدی اومدم متنت قشنگ بود مرسی
منم آپ دارم به منم سر بزن

fatima یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:27 ب.ظ http://crazy-life.blogfa.com

با نگاهی به گذشته به امروز فکر میکنم


به حال که دگر نمیبینمت به روزی که دیدمت


به فردا که چه خواهم دید


کجای قصه هستیم؟


من ماندم و تنهایی


هنوز ادامه دارد؟


ولی من توان ادامه راه را ندارم


قصه باید تمام شود


با شکست من با تهایی من


اخر قصه ی تو چطور میشود؟


پیروز شدی با شکست من


abji fadaye 1negahet sraye man..khoshbakht bashi asalie fatima..bo0os bo0s.webloget aliye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد