sarman

دل نوشته های سارا

sarman

دل نوشته های سارا

دلم برای کسی تنگ شده که مثل هیچکس نیست

دلم برای کسی تنگ است که مثل هیچ کس نیست...

دلم برای کسی تنگ است که آفتاب حمایتش را بر گل های کوچک باغچه

جنگلی دلم ارزانی می کند..

کسی که حس می کند مرا در اعماق آبی پوست و گوشت بی رمق باغچه ام

و گیسوانش را بیدوار در گیسوانم می اویزد....

بازوان توانایش را بر گردن گلبرگهای دلم حلقه می کند و می فشارد...

کسی که در من هق هق می گرید....

برایم ارام آرام قصه شازده کوچولو را زمزمه می کند....

مرا نمی ترساند از دوری و خاموشی وفراق....

و به من امید می دهد امیدی بسیار تا با ان امید زنده بمانم.....

آه، دلم برای کسی تنگ است که مثل هیچ کس نیست..

ولی دست زمانه فی الحال، فراق را به من و او هدیه داده است..

آری، یک هدیه ناخواسته....

خدای من ، تو می دانی دلم برای کسی تنگ است که معصومی دلم را

درک می کند و همچون کودک معصومی دلش برای دلم می سوزد و

آرام ارام برای دلم و دلش همچون ابر بهاری می گرید....

آه ، دلم برای کسی تنگ است که با چشمان قشنگش به من زل می زند

و غم دلش را با چشمانش که همچون ابر بهاری است به من می گوید

کسی که سبزی باغچه تنم را با دستان مهربانش همچون باغبانی

مهربان هم آب می دهد و هم نور می افشاند...

آری، بی شک بی شک.........

کسی که مثل هیچ کس نیست.........................

و اما آرزوی من برای او....

آرزو دارم دلت مثل بهار، پر شوداز لحظه های ماندگار

زندگیت خالی از اندوه و غم، لحظه های شادمانی بی شمار

خانه قلبت پر از گلهای یاس،نغمه خوان خانه قلبت هزار

باغ احساست پر از گلهای ناز،همچو یه قالی پر از نقش و نگار

روزهایت هر یکی بهتر ز قبل، خوش بود بر کام تو این روزگار

همچو شمعی باشی و همراه گل، من بگردم دور تو پروانه ورا

نظرات 2 + ارسال نظر
اجادسا جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:54 ق.ظ http://ajadesa.blogsky.com

سلام سارا جان خوبی خوشحالم کردی که بعد از ۴۲ روز آپ کردی خیلی خیلی قشنگ بود موفق باشی بازم به ما سر بزن
ضمنا با وفا هم خودتی

اجادسا سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:56 ق.ظ http://ajadesa.blogsky.com

سلام سارا جان می دونی چقدر خوشحالم کردی که بعد از خیلی روز بالاخره آپ کردی چرا اینقدر دیر به دیر میای بابا دلمو واست تنگ میشه پیش ما بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد