sarman

دل نوشته های سارا

sarman

دل نوشته های سارا

اینبار برای تو میگویم

 

دلم گرفته...

 

باز هم دلم گرفته.

 

باز هم من ، قلم و کاغذ...

 

حرف هایم را به قلم می گویم او نیز برای برای کاغذ؛

 

و کاغذ از حرف هایم سیاه و می شود،

 

و گوش می دهد.

 

باز هم برای قلمم زمزمه می کنم...

 

دلتنگی هایم را،

 

تنهایی هایم را ،

 

 احساس هایم را،

 

این بار از تو می گویم ...

 

این بار برای تو می گویم:

 

دلم برایت تنگ شده ،

 

قلبم تنهاست و در انتظارت ...

 

چشم هایم آشک آلود است...

 

و دستانم لرزان.

 

دارم از دلی شکسته می گویم...

 

که هر که خواست به آن ضربه ای زد،

 

ولی آن را نشکست.

 

حالا از دوری تو شکسته...

 

من و قلب شکسته ای مانده ام

 

که کسی خواهان آن نیست...

 

حتی تو....

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطیما یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:42 ب.ظ http://crazy-life.blogfa.com

عابجیت بمیره تنهائی عزیزشو نبینه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد