sarman

دل نوشته های سارا

sarman

دل نوشته های سارا

تاآسمان دلتنگی دوستت دارم

  

 

 

در کلبه ی قلبم که پنجره هایش به باغ گلهای همیشه بهار باز می شد٬

در جست وجو گر کسی بودم که بیاید و مرا از این تنهایی مرگ بار نجات دهد٬

از این تنهایی که جز من و شیطان کسی دیگر نبود٬

منتطر کسی بودم که بیاید و مرا از این انتظار خسته کننده رهایی دهد٬

آری او آمد و مرا از این تنهایی و انتظار نجات داد٬

آری محبوبم, عشقم کسی که لحظه لحظه هایم را با او سپری می کنم و خواهم کرد٬

کسی که همیشه در کنار او هستم و هیچ وقت مرا منتظر نمی گذارد٬پس با تمام وحود می گویم تا آسمان دلتنگی دوستت دارم٬

و چون خدا می پرستمت

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سعیر جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ق.ظ

سعیر جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:19 ق.ظ

خیلی خیلی زیبا و جذاب و قشنگ بود . موفق باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد