sarman

دل نوشته های سارا

sarman

دل نوشته های سارا

دلتنگم

     
  

 

 

وقتی دلتنگ شدی به یاد بیار کسی رو که خیلی دوست داره. .وقتی ناامید شدی به یاد بیار کسی رو کهتنها امیدش تویی.


وقتی پر از سکوت شدی به یاد بیار کسی رو که به صدات محتاجه. وقتی دلت


خواست از غصه بشکنه به یاد بیار کسی رو که توی دلت یه کلبه ساخته. وقتی چشمات تهی از تصویرم


شد به یاد بیار کسی رو که حتی توی عکسش بهت لبخند میزنه. وقتی به انگشتات نگاه کردی به یاد


بیار کسی رو که دستای ظریفش لای انگشتات گم میشد. وقتی شونه هات خسته شد به یاد بیار


کسی رو که هق هق گریش اونها رو می لرزوند 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

مهربان من!

دستم رانیرومند روحم راطیار طبعم راسیال عشقم را روز افزون وشعرم را جهانگیر کن که اگر تو بخواهی به آفتابم می رسانی.

واگر نخواهی به خاکم می نشانی. 

 

شب دلتنگی         sara
 

 

 

 

 

تو مثل شبهای مهتابی وبارونی وقتی که نباشی دلگیرم ومیدونی

حرفهای دلمرو با اشک تو میگفتم بارون که میباره باز یاد تو می افتم

ازغم من وغم تو تب من وتب تو همه بی خبرن 

از دل من ودل توشب من وشب تو همه بی خبرن

 

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
شاهرخ سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:51 ق.ظ http://s-shahrokh.blogsky.com

سلام ساراجان ازوبلاگت هرچی بگم کم گفتم اما ادم این چیزها رو یادش بیاد اول گریه میکنه بعدش بلند میشه ومیگه یاعلی .یه اهنگ خوندم به نام تو رو از دست نمیدم تا یه ماه دیگه البومش منتشر میشه خوشحال میشم دانلودش کنی ونظرت رو بگی مطمینم خوشت میاد منتظر نظر عزیزت در باره تو رو از دست نمیدم هستم احتیاج به حمایت روحی دارم خدا یارت

fatima چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:38 ب.ظ http://crzay-life.blogfa.com

abji gho0rbone deltangit bere.webloget aliye azizam.bo0o0s

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد